توزیع کنندگان زیرانداز حصیری عمده


زیرانداز حصیری از زیرانداز های محبوب و قدیمی هستند که طرح های جدید آن ها کیفیتی بالا دارند و تقاضا های تولید و خرید این نمونه زیرانداز ها نیز بسیار زیاد است اما توزیع کننده در زنجیره تولید و مصرف قرار می گیرد و باعث می شود تا میزان توزیع و ارائه زیرانداز حصیری عمده افزایش یابد و بازار های خرید و فروش و همچنین بازار های استفاده از این نمونه زیرانداز ها گسترده تر شود.

زیرانداز حصیری ۹ متری بهترین محصولی است که در کشور ما به فروش می رسد. این مرکز تولید زیرانداز حصیری ۹متری عمده در سال های اخیر فروش بی شماری از این نوع زیرانداز ها را داشته است. چرا که کیفیت آن ها مورد تایید بوده است. زیر انداز حصیری کاربرد های بسیاری داشته و محصولی مورد استفاده به شمار می رود. برای خرید انواع آن ها باید به مدل های مختلف این اقلام دقت کنید.

زیر اندازها استفاده های زیادی دارند و برای همه جا قابل استفاده هستند امروزه نوع جدید این زیرانداز ها برای مسافرت و پیک نیک مناسب هستند که به عنوان زیرانداز حصیری مسافرتی شناخته شده اند. و مانند حصیر هستند و در اندازه های گوناگون در بازار یافت می شوند.کارخانه های تولید کننده این زیراندازها محصولات خود را در سایت های معتبر در معرض فروش می گذارند.

 

عوامل موثر بر قیمت زیرانداز حصیری

یک خریدار برای خرید یک محصول مانند زیرانداز ها ابتدا باید به مواردی مهم و ضروری دقت داشته باشند تا بتوانند خریدی مهم و مفید را انجام دهند و بعد از انجام خرید نیز این محصولات را به روش هایی منحصر به فرد مورد استفاده خود قرار دهند البته یکی از این نکته های اصلی و اساسی را می توان عوامل و پارامتر های موثر بر قیمت زیرانداز دانست که بر روی انتخاب خریدار تاثیر می گذارد.

یکی از مهم ترین عوامل موثر بر قیمت زیرانداز درجه یک را می توان جنس و انعطاف پذیری آن ها دانست، اصولا جنس زیرانداز ها در دو نوع پارچه ای و حصیری تشکیل می شود که نوع حصیری محبوب تر است و قیمت بالایی دارد اما هر چقدر انعطاف پذیری زیرانداز های حصیری بیشتر باشد یعنی کیفیت مواد اولیه و دقت بافت این نمونه زیرانداز ها بیشتر بوده و نهایتا این نکته نیز سبب تاثیر بر روی قیمت نهایی زیرانداز های درجه یک و با کیفیت می شود.

معیار مهم دیگری نیز وجود دارد که بر روی قیمت زیرانداز تاثیر می گذارد و آن را می توان اندازه ها و ابعاد این محصولات دانست، اصولا زیرانداز ها دارای ابعادی مربعی شکل یا مستطیلی شکل هستند که نمونه های مستطیلی زیباتر و مقرون به صرفه تر می باشند چرا که جمع کردن آن آسان تر شود و در بسته بندی هایی مستطیلی قرار می گیرند که حمل آن ها را آسان تر می سازد.

 

بهترین زیرانداز حصیری چه خصوصیاتی دارد

بهترین زیرانداز حصیری چه خصوصیاتی دارد؟ در زیر برخی از ویژگی های مهم این نوع زیرانداز ها را با هم بررسی می کنیم:

  1. این محصولات زیبایی خاصی دارند و به همین سبب نیز خانم های خانه دار بسیار به خرید آن ها تمایل دارند.
  2. این نوع زیر انداز ها به سادگی تمیز می شوند و پس از پهن شدن شان بر روی زمین می توانید با یک دستمال ساده آن ها را نظافت کرده و پاک کنید. در ضمن این نوع محصولات را به تعداد بسیار بالایی در کشور ما خرید و فروش می کنند.
  3. تهیه آن ها گسترده تر و بیش تر از همیشه شده است. چون این محصولات درجه یک سایز و ابعاد بسیار مناسبی دارند. هر یک از آن ها دارای سایز های استانداردی بوده و اندازه های آن ها بسیار کاربردی است. به همین سبب نیز می توان انواع آن ها را برای مصارفی خاص تهیه کرد.
  4. این نوع زیرانداز ها را با بسته بندی هایی مناسب نیز ارائه می دهند و به همین جهت صحیح و سالم به دست مشتریان می رسند.

 

انواع زیرانداز و خصوصیات آن

زیرانداز مسافرتی در طرح ها و سایز های مختلف تولید می گردد زیر انداز های حصیری بهترین نوع آن ها می باشد زیرا هیچ گونه آشغال و یا کاهی به آن نمی چسبد و می توان آن را روی سبزه ها و همه جا پهن کرد. این زیرانداز ها در نوع جاجیمی نیز موجود هستند که می توان آن را مورد استفاده قرار داد.

این زیرانداز ها سبک هستند و می توان به راحتی آن ها را جا به جا کرد.همچنین از مقاومت بالایی بر خوردار هستند و دارای دسته های است که حمل آن را راحت کرده و شکل ظاهری آن هنگام بسته بودن، شبیه ساک لباس می باشد.

این زیر انداز ها نرم هستند و برای هر چه نرم شدن آن ها می توان روی آن پتو هم پهن کرد و از کثیف شدن پتو ها جلوگیری کرد. زیرانداز های حصیری به راحتی تمیز می شوند و در معرض نور هم قرار بگیرند خیلی زود خشک می شوند. و می توان آن ها را به راحتی با دست مورد شستشو قرار داد‌.

اندازه های این زیرانداز ها ۳، ۶، ۹و ۱۲ متری می باشد و بر حسب نیاز می توان اندازه مورد نظر را خریداری کرد.

 

خرید مستقیم زیرانداز حصیری مسافرتی

کارخانه های تولیدی مرکز توزیع زیرانداز حصیری مسافرتی هستند. صاحبان این کار خانه ها پس از آن که محصولات خود را تولید کردند آن ها را در سایت های معتبر اینترنتی معرفی می کنند و تمام ویژگی ها و حتی قیمت آن ها را نیز بازگو می کنند تا خریدار بتواند به راحتی نیاز خود را بر طرف نماید.

در خرید مستقیم این زیرانداز جاجیم، از فروشگاه های اینترنتی، خریدار به صورت مستقیم با خود تولید کننده در ارتباط است و سایت های مجازی مانند پل های ارتباطی بین خریدار و تولید کننده عمل می کنند و با حذف واسطه ها، هزینه ها را کم می کنند و کالا به نرخ تولیدی توزیع می گردد‌.

در خرید مستقیم نیازی به حضور در فروشگاه ها نمی باشد و این واسطه ها حذف می شوند. اینترنت این امکان را فراهم می کند که کالای مورد نظر خود را بدون صرف زمان و با هزینه کم تحویل گرفت. و هدف کلی رضایت مشتری می باشد.

مراکز خرید زیرانداز به عنوان یک واسطه معتبر فعالیت های خود را آغاز می کنند اما زیرانداز سفری مسافرتی به دلیلی مهم و مفید به چندین روش خرید و فروش می شوند که در هر روش نیز قیمت متفاوت است اما اصولا این مراکز زیرانداز ها را برای ارائه بهتر به طور مستقیم و اینترنتی ارائه می کنند و در این روش های ارائه نیز قیمت نهایی محصول متفاوت است البته این مراکز با ایجاد سایت های اینترنتی معتبر با نام های خود مرکز خرید باعث می شوند تا متقاضیان در بهترین شرایط به خرید و مصرف و انتخاب این نمونه زیرانداز ها جذب شوند و زیرانداز حصیری مسافرتی را انتخاب کنند.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *