سبد حصیری فروشگاهی – معرفی جامع انواع سبد های حصیری فروشگاهی


سبد حصیری فروشگاهی بصورت کاملاً دستبافت تولید می گردد. سبد حصیری فروشگاهی با برگ نخل خرما، ترکه مروار و… بافته می شود.

آیا انواع سبد های حصیری فروشگاهی را می شناسید؟

همان طور که می دانیم معمولاً صاحبان فروشگاه علاقمند به تغییر فضای فروشگاه خود از حالت مدرن به طبیعی می باشند. یکی از مهم ترین تغییرات در فروشگاه استفاده از سبد های حصیری فروشگاهی می باشد. به همین دلیل اقدام به خرید این نمونه سبدها می گردد.

همه محصولات بافته شده حصیری مثل سبدهای حصیری فروشگاهی جایگزین بی نظیری برای محصولات پلاستیکی هستند. استفاده از این سبدها به لحاظ دستبافت بودن و ظرفات در نوع بافت و گاهاً بافت محصول مطابق با نظر و سلیفه مشتری، زیبایی خاصی در دیزاین هر خانه ای ایجاد می کند.

رنگ این سبد های حصیری کاملاً گیاهی و طبیعی می باشند و هیچ نوع مواد شیمیایی در بافت آن ها استفاده نشده است. محصولات حصیری به صوبا استفاده از دستان توانمد بافنده ها و در طرح ها و سلیقه های متنوع و سنتی بافته می شود.

 

سبد حصیری

مرکز فروش مستقیم انواع سبدهای حصیری فروشگاهی

سبد حصیری فروشگاهی بصورت کلی یکی از محصولات دستبافت در خانواده صنایع دستی مورد توجه قرار می گیرد. این محصولات بسیار بسیار  زیبا بوده و اغلب این هنر دست مردم بوشهر، همدان، سیستان و بلوچستان و… بصورت سنتی و با دست بافته می شود. بطور کلی مراکز فروش انواع سبد حصیری را باید در استان های بوشهر، همدان، سیستان و بلوچستان و… در نظر گرفت. سبد حصیری می تواند در دکورسیون بصورت بسیار زیبا مورد استفاده قرار داد. مرغوبیت و محبوبیت زیاد آن ها باعث گردیده که مراکز زیادی در جهت خرید و فروش در سراسر کشور اقدام به تولید نمایند.

سبد حصیری طبیعی از جنس مروار چه رنگی باید داشته باشند

این محصول با توجه به  قدمت تاریخی خیلی زیادی که دارد به صورت دست ساز بافته شده است و درجابجایی وسایل مورد نیاز منزل یا محل کار  از آن استفاده گردد. امروزه تولید این محصول بسیار جالب منبع درآمدی خوبی دارد و دلیل آن هم تولید بصورت سنتی و با دستبافت بودن آن می باشد.همان طور که می دانیم این محصول به عنوان صنایع دستی به حساب می اید و در این خصوص تاکنون توانسته طرفداران زیادی در زندگی روزمره مردم پیدا کند

از این محصول در زمان تفریح در پارک ها یا مسافرت ها و غیره به منظور جابجایی مواد غذایی یا ملزومات مصرفی روزانه استفاده گردد.

سبد حصیری باید چه مشخصاتی داشته باشد

سبد های حصیری دارای اشکال بسیار مختلفی هستند و در سایزهای مختلفنی و گاهاً طبق اعلام مشتری بصورت کاملاً سفارشی توسط بافنده قابل بافت می باشد. انواع این سبد ها برای کارهای مختلفی هم در خانه و هم در فروشگاه و… جهت کارهای مختلفی تولید و مورد استفاده قرار می گیرد.

سبد های حصیری از جنس های بسیار مختلفی نظیر برگ نخل، ترکه مروار، چوب ارغاون بافته می شوند و جنس مواد به کار استفاده شده این مواد کاملاً طبیعی در دسترس می باشد.

به طور مثال حصیر در مناطق جنوبی کشور(استان های بوشهر، هرمزگان، خوزستان) از مواد طبیعی در دسترس مثل الیاف نخل خرما بهره می گیرید ولی در مناطق دیگری مثل(همدان، گیلان)ممکن است از الیاف گیاهان یکساله و یا دوساله باشد.

سبد های حصیری انواع بسیار مختلفی دارند مثل چوبی و یا پلاستیکی و غیره و هم چنین در کاربردهای بسیار زیادی مثل نگه داشت نان و قرار دادن لباس و محل نگه داری برنج در آن و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

به 3 سوال درباره زیر انواع سبد های حصیری پاسخ دهید:

۱: زیر قابلمه ای حصیری چه ویژگی دارد؟

زیر بشقابی حصیری ایکیا استحکام بسیار بالایی دارد.

۲: زیر قابلمه ای حصیری چه قیمتی در بازار به فروش می رسد.

زیر قابلمه ای حصیری بین 20 هزار تومان تا 100 هزار تومان می باشد.

3: زیر قابلمه ای حصیری  پلاستیکی یا زیر قایلمه ای حصیری دوام بیشتری دارد.

زیر قابلمه ای حصیری دوام بیشتری دارد . زیرا با الیافت 100 درصد گیاهی و از جنس گیاهان طبیعی به صورت کاملا سنتی بافته شده است.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *