زیرانداز حصیری ۱۲ متری چوبی مسافرتی


زیرانداز حصیری چوبی مسافرتی می تواند به عنوان یک انتخاب خوب و زیبا برای همراهی شما درمسافرت و گردش باشد. و اگر شما کسی هستید که به پیک نیک و مسافرت علاقه دارید توصیه میکنم که حتما یک زیرانداز حصیری خوب کم جا در صندوق عقب ماشین خود داشته باشید. چون داشتن یک زیر انداز مناسب و راحت تفریح و گردش را برای شما لذت بخش تر کرده و آسایش شما را فراهم میکند.

البته زیر اندار صرفا برای گردش و مسافرت کاربرد ندارد زیرا امروزه زیر انداز های نرم و تک نفره ای وجود دارد که مناسب برای ورزش و یوگا است. و یا زیر اندازهای حصیری چوبی که در محیط خانه می توان استفاده کرد.

زیرانداز ها جنس های مختلفی دارند مانند پارچه ای، برزنتی، جنس جاجیم و گلیم، حصیری چوبی و حصیری پلاستیکی که بیشترین نوع در بازار است. و علاوه بر تنوع جنس و رنگ تنوع زیادی در اندازه ها و سایزها نیز وجود دارد. مانند زیرانداز ۱۲ متری یا ۹ متری و ۶متری کوچک تر و بزرگ تر از این سایز ها.

 

فروش زیرانداز حصیری چوبی

زیرانداز حصیری در دو جنس چوبی و پلاستیکی در بازار موجود است. در واقع به دلیل نو ع بافت تارو پودی این زیراندازها به آن حصیری می گویند اما از لحاظ کیفیت و جنس متفاوت است.

حصیر بافی یکی از صنایع دستی مهم و دیرینه ایران است و از اولین زیر اندازهایی که بشر استفاده کرده است زیر انداز حصیری است. علاوه بر زیر انداز وسایلی از قبیل سبد، زنبیل وغیره نیز با حصیر بافته می شود. که در هر منطقه با توجه به گویش و لحجه خود اسمی مخصوص برای حصیر بافی گذاشته اند. مثلا در سیستان به آن اصیل بافی و در بلوچستان شگرد می گویند. و در شمال کشور هم این هنر رواج دارد ولی به دلیل تفاوت در شرایط آب و هوایی و اقلیمی مواد اولیه آن با یکدیگر متفاوت است.

از ویژگی های مهم زیرانداز حصیری چوبی دور دوزی آن است تا بافت آن پاره نشده و مقاومت و ماندگاری طولانی تری داشته باشد. مورد بعدی مقاومت در برابر نور مستقیم خورشید و رطوبت و امکان تاشوندگی و قابلیت شستوشوی آن است.

زیرانداز حصیری چوبی حتی می تواند جایگزبن موکت و فرش در خانه و آشپزخانه باشد.

در صورتی که قصد خرید چیزی را داریم‌ اولین مرحله خرید کردن تحقیق کردن و افزایش اطلاع در مورد جنس، نوع و ویژگی های خوب محصول مورد نظر است. تا بتوانیم با توجه به مقدار پول، نیازها و سلیقه خود بهترین و به صرفه ترین جنس را انتخاب کنیم.

بنابراین در ادام این محتوا ما قصد داریم ویژگی های یک زیرانداز حصیری مسافرتی خوب را بیاوریم.

 

نکات کلیدی در خرید زیر انداز خوب

ابعاد محصول:

اولین موردی که هنگام خرید زیرانداز مسافرتی باید به آن توجه زیادی داشته باشید، اندارزه و ابعاد محصول است که هم به شکل مستطیلی و هم به شکل مربعی طراحی و دوخته می شود. علاوه بر آن در سایزها و اندازهای مختلف ۲ نفره تا ۱۲ نفره و غیره وجود دارد و هنگام خرید باید با توجه به تعداد افراد اندازه و ابعاد مورد نیاز خود را تهیه کنید

وزن زیرانداز:

وزن زیرانداز از جمله نکاتی است که حتما باید به آن توجه کرد که وزنی سبک داشته باشد چرا که باید به راحتی قابل حمل باشد. زیرا در سفر و گردش وسایل زیادی را همرا خود به بیرون می بریم‌ پس داشتن یک زیرانداز مسافرتی سبک کار را برای شما آسان تر میکند. لازم به ذکر است زیرانداز های حصیر بسیار سبک بود و حمل آن آسان است.

جنس زیرانداز:

جنس زیرانداز در وزن آن بسیار تاثیر می گذار بنا براین اولویت بعدی توجه به جنس زیر انداز است. در بازار زیراندازها با جنس های مختلفی همچون: پلاستیکی، برزنتی، فومی، اسپان باند و غیره موجود است که می توانیم با توچه به شرایط آب هوایی منطقه خود و یا مقصد مورد نظر مثل نرمی و سختی زمین یا خشک و مرطوب بود هوا و همچنین سلایق شخصی خود به خرید هر کدام از آن ها در سایز دلخواه اقدام نماییم. البته باید توجه داشته باشید که برخی از زیراندازه قابلیت ضد آبی دارند و در زمانی که زمین خیس باشد و یا هوا بارانی باشد بسیار مناسب است. لازم به ذکر است رطوبت بر روی حصی تاثیر نمی گذارد.

قابل شستشو بودن زیرانداز:

نکته مهم دیگری که هنگام خرید زیرانداز باید به آن توجه داشته باشیم داشتن قابلیت شستشوی آسان است به گونه ای که شما بتوانید بعد از هر بار استفاده بدون نگرانی آن را به راحتی بشویید و به آسانی خشک کنید تا یک زیرانداز تمیز داشته باشید.

داشتن کیف قابل حمل:

برای داشتن حمل اسان زیرانداز مسافرتی برایتان بهتر است که به سراغ خرید زیراندازی بروید که دارای یک کیف مناسب برای قرار دادن محصول در آن همراه با دسته هایی محکم و خوش دوخت جهت سهولت در حمل و نقل زیرانداز باشد. یا اینکه زیرانداز به گونه ای طراحی شده باشد که پس از تا کردن درست در آخر زیرانداز مسافرتی تبدیل به یک کیف کوچک همراه با زیپ و دسته مناسب شود. و بتوانید به راحتی از محصول مورد علاقه تان در هر شرایط زمانی و مکانی استفاده کنید.

رنگ زیرانداز مسافرتی:

زیرانداز های مسافرتی در رنگ هاو طرح های مختلف برای تمامی سلایق در بازار موجود است. اگر زیرانداز قابلیت شستشوی آسانی داشته باشد و جنسش به گو نه ای باشد که لک را به خود نگیرد شما می توانید با فراغ باز رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. با این حال برای اینکه در طول سفر و گردش راحت باشید و سطح زیر انداز شما منظره ای نا زیبا نداشته باشد چرا که اصولا مکان های برپایی کمپینگ ها و پیکنیک ها مثل جنگل و دریا خاکی و گلی هستند بهتر است رنگ هایی با تناژ قهوه ای بخرید. توجه داشته باشید که الیاف حصیر رنگ ثابتی دارند و در مدت زمان طولانی تغییر رنگ نمی دهند.

با توجه به تمامی نکات بالا می توانیم یک زیر انداز خوب و مناسب و مقاوم‌ را شناسایی کرده و اقدام‌به خرید آن بکنیم.

برای خرید زیر اندزها به طور عام و زیر انداز حصیری چوبی می توانیم به سایت های مختلفی مراجعه کنیم و یا در فروشگاه های مختلف خرید حضوری داشته باشیم.

علاوه بر خرید انلاین البته در بازارچه هایی که اقلام‌سنتی فروخته می شود به آسانی می توانیم زیر انداز حصیری چوبی پیدا کرد و با دقت و مقایسه آن بهترین نوع آن را خریداری کنیم.

در صورتی که در خرید زیر انداز یک زیر انداز حصیری چوبی را انتخاب کنیم علاوه بر براورده شدن نیازمان یک صنایع دستی زیبای ایرانی را با خود به خانه می بریم و باعث رونق این هنر دستی می شویم.و از هنرمندان عزیز کشورمان حمایت مادی و معنوی میکنیم.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *