خرید انواع کلاه حصیری بچه گانه به صورت عمده


کلاه حصیری بچه گانه از جمله اکسسوری هایی است که برای بچه ها مورد استفاده قرار می گیرد. این کلاه ها از جلوه ای بسیار شیک و زیبا بهره‌مند هستند؛ به همین سبب همواره در میان عام مردم از محبوبیت و مقبولیت بسیاری برخوردارند.

برای خریداری کلاه حصیری با بهترین قیمت ها بایستی بهترین روند را گزینش نمود. یکی از این روش ها خرید اینترنتی می باشد. تامین کنندگان انواع کلاه حصیری نوزادی، با در اختیار داشتن تعداد بالایی از این محصولات، امکان خرید آنلاین محصول را به صورت عمده به فروشندگان و تجار عزیز فراهم کرده است.

شرکت فروش با کیفیت‌ ترین کلاه  حصیری، همان تولید کننده های اولیه هستند که اقدام به تولید بهترین اجناس با مواد اولیه مرغوب می کنند، سپس آن ها را در فضای مجازی معرفی کرده و امکان خرید راحت و بی دردسری را از طریق این سایت های معتبر فراهم می سازند.

 

در مورد کلاه حصیری بیشتر بدانید

امروزه در دنیای مد، کلاه از محبوبیت بسیاری بهره‌مند می باشد. یکی از پر استفاده ترین کلاه ها در فصل تابستان، کلاه حصیری می باشد که در مدل های متنوع و با قیمت مناسب در بازار عرضه می شود. در استان های مختلف اعم از گیلان، مازندران و برخی از استان های جنوبی کلاه حصیری تولید می شود.

ماده ی اولیه برای تولید کلاه حصیری نی هایی‌ است که در آبگیرها، مرداب ها و رودخانه ها می رویند. همچنین بافت این کلاه ها نیازمند ابزاری مانند سوزن، قیچی، درفش، سوهان، چاقو و داس می باشد. بافندگان در ابتدا کار با کمک قیچی اضافات نی هارا بر می دارند.

کلاه حصیری دارای انواع مختلفی می باشد که عبارتند از:

  • مخروطی: از این نوع کلاه حصیری در جنوب شرقی آسیا تولید و استفاده می شود.
  • کلاه سالاکوت: شکل ظاهری این کلاه نیز مخروطی می باشد.
  • بواتر: مناسب ترین نوع کلاه حصیری برای مکان های رسمی کلاه بواتر می باشد که سطحی صاف دارد.
  • بونتال: مناسب مکان ها و قرار های غیر رسمی می باشد و از الیاف پانتال ساخته می شود.
  • پاناما: این کلاه معمولا در اکوادور تولید می شود و قیمت بالایی دارد.

برای اینکه بتوان کلاه حصیری را برای مدت طولانی نگهداری و استفاده کرد، کلاه حصیری باید دارای ویژگی هایی باشد؛ برای مثال باید از استحکام بالایی برخوردار باشد تا با کمی فشار، تار و پود آن جدا نشود. همچنین برای زیباتر شدن کلاه برخی تولید کنندگان از رنگ استفاده کرده و کلاه رنگی تولید می نمایند.

لازم است بدانید که برای تولید کلاه حصیری نوزادی باید از مواد رنگی با کیفیت استفاده کنند تا در صورت عرق کردن سر یا خیس شدن کلاه، رنگ آن پخش نشود. برخی زنان از کلاه های رنگی مجلسی برای حضور در مجالس استفاده می نمایند. همچنین در فصول گرم سال به جای کلاه پشمی، کلاه حصیری را به‌کار می گیرند.

امروزه شرکت های بسیاری به تولید کلاه حصیری برای نوزادان می پردازند. این شرکت ها تلاش می کنند تا از مواد اولیه مرغوب جهت تولید کلاه استفاده کنند و در نهایت محصولی با کیفیت ارائه دهند. کلاه های حصیری نوزادی برای هدیه دادن به کودک، تزئین اتاق کودک و تزئین فروشگاه های ویژه کودکان بسیار مناسب می باشد. از این رو تولید و عرضه این محصول در سال های اخیر برای تولید کنندگان بسیار پرسود بوده است. اگر شما عزیزان هم قصد خرید این کلاه های زیبا را دارید، می توانید از طریق سایت ما که تنها واسطه بین شما و تولید کننده است، خرید خود را انجام دهید و محصول را با قیمتی مناسب، خریداری کنید.

 

عوامل موثر بر کیفیت کلاه حصیری

عوامل زیادی بر کیفیت کلاه حصیری تاثیر گذار هستند و از این عوامل می‌ توان به جنس مواد اولیه آن ها اشاره کرد. این زیرانداز ها از جنس برزنت و پلاستیک بوده و ظاهر آن ها شبیه به حصیر است و از مواد اولیه و نو تولید شده اند، که دارای قابلیت انعطاف می باشند. پلاستیک موجود در این زیر انداز ها قابل خم شدن می باشد و به راحتی شکسته نمی شوند.

آن ها دارای وزن سبکی هستند و در صندوق عقب ماشین جا می شوند، همچنین دارای تنوع رنگی بوده و ظاهر بسیار زیبایی دارند. ابعاد این زیرانداز ها متفاوت می باشد، آن ها در نوع ۴ متری، ۶ متری و غیره به بازار عرضه می شوند. از دیگر عواملی که بر کیفیت آن ها تاثیر گذار می‌ باشد، ضد آب بودن این زیرانداز ها می باشد و می توان آن ها در طبیعت پهن کرد.

از دیگر عوامل تاثیر گذار می توان ضخامت این کلاه ها را عنوان کرد. خرید کلاه های نازک توصیه نمی شود. بهتر است، این کلاه ها را در نوعی انتخاب کنید که دارای ضخامت کافی باشند. کلاه ها در نوع ساده و طرحدار ارائه می گردند که انتخاب آن ها بستگی به سلیقه مصرف کننده دارد.

 

پخش کننده کلاه حصیری به صورت عمده

پخش کننده کلاه حصیری  به صورت عمده، کسانی هستند که خرید را از صاحبان کارخانه های تولید کننده انجام داده و اقدام به توزیع کالا در حجم زیاد می کنند. آن ها تبلیغ زیرانداز را برای مصرف کننده ها انجام می دهند. صاحبان این کارخانه ها امکان خرید اینترنتی محصولات را فراهم می کنند و آن ها را درب منزل تحویل می دهند.

خرید عمده این محصولات برای فروشگاه های سطح کشور است. آن ها ابتدا خرید عمده را با قیمت کمی انجام می دهند، سپس آن ها را به بهای بیشتری به مصرف کننده ها عرضه می کنند و سود خود را از مشتری می‌ گیرند. این روش از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه نبوده و باعث اتلاف زمان و هزینه می‌ شود.

امروزه مجموعه ما کلاه حصیری را در طرح ها و رنگ های متنوع در اختیار خریداران قرار داده است و آنان با روش آنلاین و اینترنتی که مجموعه ما برای فروش محصولات خود در نظر گرفته است این محصولات را تهیه کرده اند اگر شما جزء افرادی هستید که دوست دارید از مجموعه ما کلاه حصیری را تهیه کنید برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به شماره ای که در پایین همین صفحه برایتان قرار داده ایم تماس حاصل فرمایید.

 

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *