سفارش خرید سینی حصیری لبه دار


سینی حصیری لبه دار یکی از پرطرفدارترین محصولات در دسته صنایع دستی محسوب می شود. طی سال های اخیر به یکی از پر فروش ترین محصولات در بازارهای محلی سراسر کشور تبدیل شده و سالانه تعداد بسیار زیادی تقاضا برای سفارش مدل های گوناگون این محصول به ویژه انواع سینی حصیری ۵۰ سانتی سنتی در مراکز فروش به ثبت می رسد. جهت آگاهی از قیمت روز و همچنین روش های خرید و سفارش انواع سینی حصیری شیک، تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

خرید بدون واسطه سینی حصیری از بهترین فروشنده به راحتی قابل انجام است. برای اینکار کافیست به سایت ما مراجعه کنید و این سینی های حصیری را در اندازه های مختلف و تنوع بالا سفارش دهید. بعد از سفارش خواهید دید که طی چند روز ما این محصول را به دست شما خواهیم رساند تا بتوانید از آن استفاده کنيد. امروز تولید کنندگان زیادی در زمینه تولید این محصول وارد بازار شده اند و این سینی ها را در حجم بالایی تولید می نمایند و شما نیز می‌ توانید برای خرید این محصول به سایت ما مراجعه کنید.

 

چگونه میتوانیم انواع سینی حصیری را سفارش دهیم

همانطور که می دانید هنرمندان زیادی در کشور ما وجود دارند که در حوزه های مختلف مشغول به فعالیت می باشند. صنایع دستی یکی از معروف ترین حوزه هایی است که افراد زیادی در جای جای این سرزمین به فعالیت در این رشته مبادرت دارند و محصولات بسیار نفیس را با ذوق و هنر اصیل ایرانی طراحی، تولید و روانه بازار می کنند.

استان های شمالی و جنوبی قطب های اصلی تولید محصولات صنایع دستی به ویژه تولید محصولات با استفاده از حصیر هستند و در طول سال تعداد زیادی از این محصولات را بافته و به مشتریان خود عرضه می نمایند.

سینی حصیری در کنار زنبیل و زیلو های بافته شده از حصیر به عنوان پرطرفدارترین تولیدات در این حوزه شناخته می شوند که از نظر اقتصادی نیز برای تولید کننده بسیار مقرون به صرفه می باشد.

اگر شما نیز علاقمند به این گونه صنایع دستی باشید، شاید برایتان سوال باشد که از چه طریقی می توان مرغوب ترین محصولات را با قیمت های مناسب سفارش داد؟

ما در اینجا سعی داریم تا برخی از روش های تهیه اینگونه محصولات را برای شما بر شماریم تا به راحتی بتوانید نیازمندی های خود را برطرف نمایید.

  • اولین روش برای خرید سینی حصیری یا به طور کلی صنایع دستی مراجعه حضوری به بازار و خرید از مغازه های مخصوص فروش این محصولات است.
  • دومین روش برقراری ارتباط با تولیدکنندگان اصلی این گونه محصولات است که خب گاها پیدا کردن این افراد اندکی دشوار است به ویژه برای کسانی که در کلان شهرها زندگی می کنند.
  • اما طی سال های گذشته مجموعه های مختلفی به عرضه آنلاین این مدل محصولات روی آورده اند که برای خرید اصلا نیازی به مراجعه حضوری نیست زیرا این مراکز محصولات را از تولید کننده اصلی به صورت عمده خریداری نموده و با سودهای بسیار ناچیز و به صورت اینترنتی اقدام به فروش آنها به علاقمندان می نماید.

 

سفارش خرید سینی حصیری از معتبرترین فروشنده

مجموعه ما یکی از معتبرترین مراکز فروش انواع صنایع دستی به ویژه سینی های حصیری در سراسر کشور است که بهترین محصولات را با قیمت های بسیار منصفانه به هموطنان عزیز ارائه می نماید.

جهت سفارش خرید انواع سینی حصیری تنها کافی است با کارشناسان فروش مجموعه ما از طریق شماره های ذکر شده در همین سایت ارتباط برقرار نموده و محصول مورد نظرتان را به سادگی سفارش دهید و در کمترین زمان در محل اعلام شده تحویل بگیرید.

 

مشخصات کامل سینی حصیری محکم

سینی حصیری محکم بسیار زیبا و کاملا ارگانیک بوده و مناسب ترین ظرف برای قراردادن انواع میوه، نان، خوراکی های مختلف و حتی چیدن با سلیقه هفت سین نیز می باشد. همچنین می توانید به عنوان آجیل خوری و شکلات خوری آن را به عزیزترین فرد زندگی خود (مادر، دوست، همسر و…) هدیه دهید.

این دسته از محصولات حصیری معمولا از نخل و کاموا بافته شده اند که قابلیت شستشو دارند اما بهتر است در ماشین ظرف‌شویی نگذارید و با آب ولرم شسته شود. همچنین علاوه بر دارا بودن ظاهری شیک و زیبا، بسیار محکم و مقاوم هستند.

سینی حصیری کاموایی تماما از کاموا بافته شده است اما زیر ساخت آن از چوب حصیری می باشد. برای تزیین این سینی زیبای ساخته شده از چوب حصیر، از کامواهای رنگی استفاده می‌ شود و دارای نقش‌ های هندسی فوق العاده ای هستند و مقاومت بالایی در برابر رطوبت، شستشو و هر گونه آسیبی دارند.

 

قیمت انواع سینی حصیری

هرچه میزان فروش این محصول بیشتر شود، قیمت آن نیز برجسته تر می شود. امروزه قیمت این دسته از محصولات به راحتی نیز از طریق وب سایت ها قابل دریافت است. قیمت فروش عمده این محصول در بازار به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله مهم ترین عوامل تاثیرگذار در قیمت آن می توان به درجه کیفیت و میزان نقش و نگار این محصول اشاره کرد.

مجموعه ما مناسب ترین قیمت ها را برای بهترین و با کیفیت ترین محصولات موجود تعیین نموده است تا هم خریداران و هم فروشندگان از این معامله سود بالایی را بهره مند شوند و تمام خریداران توان خرید این محصول را داشته باشند.

 

خریدار عمده سینی حصیری هفت سین در تهران این محصول را به صورت کلی و جزئی خریداری می نماید. این افراد معمولاً برای عرضه تکی این محصول این سینی های هفت سین را به صورت کلی خریداری می نمایند و در بازار های فروش عرضه می کنند. شما می توانید این محصول به صورت کلی از ما خریداری نمایید که با این کار قطعاً این محصول را با قیمت بسیار پایین تری خریداری خواهد کرد و این امر هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده می باشد.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *