قیمت فروش سفره حصیری گیلان


سفره حصیری گیلان یکی از صنایع دستی گیلانی ها بوده و به دست توانای هنرمندان زن یا مرد گیلانی بافته می شود. در گذشته همه گیلانی ها به جای سفره های کنونی از این سفره ها استفاده می کردند. امروزه مسافران زیادی که به گیلان سفر می کنند این سفره را به عنوان سوغاتی خریداری می کنند و به اقوام دور و نزدیک هدیه می کنند. در فروشگاه مرکزی، قیمت سفره حصیری گیلان پایین تر از قیمت بازار به فروش می رسد.

 

معیارهای تعیین قیمت سفره حصیری

سفره حصیری، سفره ای گرد و یا بیضی است که هنرمندان در اندازه های کوچک و بزرگ می بافند. برای بافت سفره حصیری در گیلان از گیاهانی مثل لی که در این استان می روید استفاده می کنند و در جنوب ایران با استفاده از برگ درخت نخل سفره حصیری می بافند. هنرمندان برای تزیین و زیباتر کردن آنها از برگ ها و نوارهای رنگی استفاده می کنند.

سفره حصیری گیلان با کیفیت و کارایی بالایی که دارد نظر افراد زیادی را به خود جلب می کند و تولید کنندگان برای این که بتوانند مشتریان بیشتری جذب کنند؛ بر مهارت و تخصص خود می افزایند تا سطح کیفی محصولات تولیدی خود را بالا ببرند و به این ترتیب، شکیل ترین و زیباترین سفره ها را تولید و به بازار عرضه می کنند.

این سفره ها علاوه بر زیبایی، کیفیت بالایی هم دارند و از سفره هایی محسوب می شوند که به راحتی پاره نمی شوند و آسیب نمی بینند به همین دلیل با خرید یکی از آنها می توان مدتها از خرید دوباره آن بی نیاز شد. این سفره ها به دلیل متریال به کار رفته طبیعی و ارگانیک، از سفره های محبوب کشور محسوب می شود.

قیمت این سفره ها نیز به کیفیت مواد اولیه، کیفیت بافت، اندازه سفره و تزیینات و طرح های خاصی که در هنگام بافت روی آنها اجرا می شود؛ بستگی دارد. همچنین به علت این که هنرمندان آن را با دست می بافند و برای آن وقت زیادی صرف می کنند قیمت بالاتری نسبت به سفره های معمولی دارد ولی به علت دوام طولانی ارزش خرید دارد و انتخاب آن هوشمندانه بوده و برای مشتری مقرون به صرفه می باشد.

 

انواع مختلف سفره حصیری با بهترین قیمت

سفره حصیری بزرگ پرکاربرد ترین سفره حصیری برای میل صبحانه یا عصرانه است.  در ابتدا از سفره حصیری به عنوان زیر انداز می توان نام برد . می توانیم از سفره های حصیری برای سفره های عید نیز استفاده کرد که شکل بسیار زیبایی به هفت سین ما می دهد . می توانیم به عنوان قاب و نصب آن به دیوار منزلمان نمای جذابی به خانه هایمان بدهیم .سفره حصیری انواع مختلفی دارد:

سفره های بیضی شکل ساده

سفره های بیضی شکل طرحدار

سفره های گرد ساده و گلدار

هر کدام در نوبه خود زیبای منحصر به فردی دارند . بنا به طریقه بافت حصیر قیمت نیز متفاوت است .بافت حصیر دستی که بسیار کار سختی است که با دستان زنان هنرمند خطه شمالی کشور شکل گرفته می شد گرانتر از حصیر های است که با دستگاه بافته می شوند .

حصیر بافی دستی دربین مردم‌ شمال و گیلان بسیار رایج است با استفاده از وسیله های ساده ایی مثل داس و‌ چاقو سوزن هنر زیبایی راخلق می کنند.

حصیر بافی دستگاهی که بیشتر در تولیدات عمده استفاده می شود شیوه بافت حصیر با دستگاه خیلی شبیه به بافت قالی برروی دارا است . استان گیلان بیشترین فروش این هنر را دارندکه در بین روستاها روستای فشتکه بیشترین بافنده را دارد . با رفتن به شمال و اجاره ویلا می توانید از نمایشگاه های خانگی دیدن کنید و کمال لذت رو ببرید ‌.اگر تا به حال از این هنر زیبا دیدن نکردید به شما این پیشنهاد را می دهیم اما این هنر به شهرهای دیگر کشور هم رسیده است .سفره حصیری کرج هم کم زیباتر از سفره های شمالی نیست .

 

قیمت خرید سفره حصیری

در فروشگاه معتبر ما انواع سفره حصیری متوسط با طرح ها و رنگ های منحصر به فرد در اندازه های متفاوت به فروش می رسد. شما می توانید برای خرید عمده این سفره با کیفیت به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام کنید. شایان ذکر است که با خرید در حجم بالا قیمت آنها کاهش یافته و می توانید سود زیادی به دست بیاورید.

خرید حضوری با مراجعه به مرکز انجام می شود اما برای این که به روش آسان تری این محصول را خریداری کنید و وقت شما گرفته نشود؛ توصیه می کنیم از روش اینترنتی استفاده کنید. شما می توانید به راحتی به سایت ما مراجعه نمایید ‌و از بین نمونه های قرار داده شده در سایت، نمونه مورد نظر را سفارش دهید و منتظر بمانید تا همکاران ما آن را در اسرع وقت به آدرس تعیین شده شما ارسال کنند.

قیمت سفره حصیری شمالی بسته به اندازه و سایز متغیر است . استان‌ گیلان دارای تنوع بسیار زیادی در محصولات سنتی است که یکی از زیباترین آنها می توان به سفره حصیری اشاره کرد که کاربرد های زیادی در خانه دارد ‌. سفره حصیری یکی از جذاب ترین سفره های قابل استفاده خانم های خانه دار است که با داشتن بافت زیبا رنگ ولعاب زیبایی به سفره غذایی آنها می دهد . اگر شما قصد استفاده از سفره حصیری را دارید بدون شک خانم یا آقای باسلیقه ایی هستید.

قیمت سفره ها بسته به ابعاد متفاوت است .هر چند برای هنر دست هنرمندان قیمتی نمی توان گذاشت اما هر سفره قیمت مخصوص خود را دارد .

بنا به ساده و طرحدار بودن نیز قیمت کمتر و بیشتری رو به خود اختصاص می دهند . سفره های بیضی بزرگ با کیفیت عالی می تواند بهترین گزینه خرید این سفره ها باشد و یادگار بسیار زیبا و دلنشینی از سفر شما به خطه زیبای گیلان باشد . همه ساله مسافران زیادی به استان گیلان سفر میکنند و از دیدن هنر دست آنها لذت می برند . برای خرید این محصول با مشاورین فروش ما ارتباط بگیرید و ضمن سفارش محصول خود، از مشاوره رایگان انتخاب محصول هم بهره مند شوید و مناسب ترین محصول را سفارش دهید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *