صنایع مواد غذایی

محصولات خرما

دست کم همه می‌دانیم که هم خرمای نرم و هم خرمای خشک وجود دارد و هر کدام ویژگی‌های خود را دارند! و شاید برایتان جالب باشد که بدانید مردم عربستان سعودی حتی قبل از زمان حضرت عیسی خرما می‌دادند و در عوض آن ابریشم می‌گرفتند (تبادل کالا به کالا)؟ خرما و ابریشم مسافران همیشگی جاده‌ی قدیمی ابریشم (جاده ابریشم چین) بودند.

خرما! این میوه‌ی پر خاصیت در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری پرورش می‌یابد و انواع مختلفی دارد. خرما خواص متعددی برای سلامتی دارد از جمله: رفع یبوست، اختلالات روده، مشکلات قلبی، کم‌خونی، اختلالات جنسی، اسهال، سرطان دستگاه گوارشی و بسیاری دیگر از مشکلات جسمی. هم‌چنین از خواص خرما این است که برای افزایش وزن نیز مفید است. این خوراکی سرشار از انواع ویتامین‌ها، مواد معدنی، و فیبر است. این میوه‌ی خوشمزه حاوی روغن، کلسیم، گوگرد، آهن، پتاسیم، فسفر، منگنز، مس، و منیزیوم است که همگی برای حفظ سلامتی بدن مفید هستند. به گفته‌ی برخی متخصصان سلامت، مصرف روزانه یک خرما برای داشتن رژیم غذایی متعادل و سالم بسیار ضروری است.

زیر مجموعه دوم محصول

توضیحات زیر مجموعه دوم. این یک متن آزمایشی می باشد تا شما بیشتر با سبک قالب آشنا شوید.

شما می توانید در این قسمت توضیحاتی را در مورد محصول و یا زیر مجموعه ای که مشتری برای شما ارسال کرده است را بنویسید. این کار را هم می توانید به صوت متن و توضیحاتی در حدود 7 الی 8 خط مانند همین متنی که می بینید انجام دهید و یا به صورت موردی (بولت و شماره گذاری) انواع همان محصول را بنویسید.

به این مورد دقت کنید که هرچقدر تعداد خطوط متن بیشتر باشد، می بینید که ارتفاع این بخش به صورت اتوماتیک باز می شود و همین طور کادر تصویر مقابل هم متناسب با این کادر ارتفاع اش تغییر می کند. پس اگر متن کوتاه بنویسید کادر عکس مقابل و کادر توضیحات زیاد ارتفاع اش باز نمی شود به این موضوع حتما دقت کنید.

با ما تماس بگیرید