خرید و فروش سفره حصیری شمال


سفره حصیری شمال از جمله پرطرفدارترین انواع سفره های موجود در بازار می باشند زیرا علاوه بر طبیعی بودن جنس شان، حس صمیمیت و آرامش بیشتری را به افراد منتقل می نمایند. انواع سفره حصیری شمالی نیز با توجه به جنس خوب، بافت بسیار عالی، طرح های سنتی و شاد و … از بازار فروش خوبی هم توسط مشتریان داخلی و هم توسط مشتریان خارجی برخوردار می باشند. جهت آشنایی بیشتر با این محصول همراه ما باشید.

سفره حصیری از جمله سفره هایی ست که امروزه طرفداران زیادی در سطح کشور پیدا کرده کرده است. تولید کننده سفره حصیری گیلان، همواره به دنبال آن بوده که سفره های تولید شده در این مرکز، از نظر کیفیت و کارایی بتوانند نظر مخاطبان را جلب نمایند. در نتیجه می کوشد تا از تجارب و تخصص افراد ماهر و حرفه ای در این زمینه استفاده نماید و تولیدات خود را هم از نظر کمیت و هم از لحاظ کیفیت ارتقاء بخشد.

 

سایزبندی متنوع سفره حصیری

همانطور که میدانید استفاده از سفره هنگام سرو وعده های غذایی بسیار ضروری است زیرا موجب حفظ بهداشت و سلامت بیشتر می شود. امروزه انواع سفره با جنس ها، طرح ها و رنگ های مختلف در بازار موجود است. نمونه ای از این سفره ها، سفره های حصیری می باشند.

سفره های حصیری از جمله مهمترین صنایع دستی مناطق شمالی و همچنین جنوبی کشور به شمار می روند. این سفره ها معمولا با استفاده از نوعی گیاه ساخته می شوند. آنها همچنین دارای بافت های زیبا، طرح های شاد و رنگارنگ می باشند؛ به علاوه این سفره ها قابلیت شستشو نیز دارند.

سفره های حصیری معمولا به شکل دایره یا بیضی در اندازه های گوناگون تهیه شده اند. سایزبندی متنوع سفره های حصیری این امکان را به افراد می دهد که با توجه به تعداد افراد خانواده، سفره ای با اندازه مناسب را خریداری نمایند.

افراد بسیاری، از این سفره ها به شکل های گوناگون استفاده می نمایند. این سفره ها علاوه بر استفاده هنگام سرو غذا، به صورت دکوری نیز به کار می روند. سفره های حصیری گزینه ی بسیار مناسبی جهت استفاده در فضاهای سنتی می باشند.

نکته مهم تر این است که این سفره ها پس از رها شدن در طبیعت کاملا تجزیه می شوند و از این رو برای کسانی که به حفظ محیط زیست اهمیت می دهند بسیار مناسب است.

 

عرضه مستقیم و فروش سفره حصیری شمالی

چنانچه قصد خرید عمده این محصول را دارید، لازم است بدانید که انواع سفره حصیری شمالی به راحتی و به صورت مستقیم از طریق این سایت قابل سفارش است.

سفره های حصیری موجود در این فروشگاه، در سایزها و طرح های گوناگون تولید شده اند و کیفیت جنس و بافت آن ها نیز بسیار عالی است. از طرفی به دلیل عرضه مستقیم، قیمت فروش عمده آن ها نیز بسیار مناسب می باشد.

لازم به ذکر است که عرضه سفره حصیری شمالی از طریق این فروشگاه به سراسر کشور صورت می پذیرد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصول، استعلام قیمت ها، خرید عمده و … کافی است با شماره های موجود در این سایت تماس بگیرید.

 

بررسی کیفیت سفره حصیری

بافت حصیر یک هنر دیرینه است که امروزه بسیاری از افراد را از نقاط مختلف ایران برای تولید محصولاتی زیبا و کاربردی مشغول به کار کرده است.
استفاده از این هنر در طراحی و تولید سفره ها، باعث شده تا شاهد وجود زیباترین و شکیل ترین سفره ها در بازار باشیم که غالباً هم در نواحی شمالی و جنوبی از کشورمان به تولید انبوه می رسد.

بررسی کیفیت سفره حصیری، نشان می دهد که این سفره ها هم از نظر مقاومت و دوام در بالاترین درجه از کیفیت هستند و به راحتی نمی توان آسیبی را به آنها وارد آورد که البته این به دلیل مواد اولیه ای ست که در ساخت آن استفاده شده است.
از سوی دیگر طراحی و بافت این سفره ها به نحو احسن صورت گرفته و این موضوع باعث شده تا این دسته از سفره ها علاوه بر استحکام، در نهایت زیبایی و ظرافت به دست ما برسند.

 

سفره حصیری دارای مزیت هایی نسبت به سفره های شیمایی می‌باشد که عبارت اند از:

  • تمام رنگ های جذاب و متنوعی که در ساخت این سفره بکار می‌رود، کاملا گیاهی و طبیعی هستند.
  • سفره های حصیری با کیفیت هم در مناطق گرمسیر و هم در مناطق رطوبت خیز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • کاملا دست بافت هستند و مورد استفاده خانواده های اصیل قرار می گیرد.
  • این نوع سفره ها سبک هستند و جهت گردش و پیک نیک نیاز بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.
  • علاوه بر اینکه قابلیت شستشو را دارند، موارد غذایی را مدت زمان بیشتری سالم نگه می دارند، چون تمام الیاف بکار برده شده در سفره حصیری، کاملا طبیعی می باشد.

علاوه بر موارد فوق مهم است بدانید که سفره های حصیری دارای طرح های مختلفی می باشند، که این تفاوت طرح سبب اختلاف قیمت انواع سفره های حصیری شده اند. جهت آشنایی شما عزیزان چند طرح از سفره ها حصیری عبارت اند از:

  • سفره حصیری بیضی شکل در ۲ طرح ساده و نقطه ای
  • سفره حصیری طرح گرد با قطر های متفاوت
  • سفره حصیری طرح اسپند
  • سفره حصیری طرح مارپیچ

شایان ذکر است که این نوع سفره ها پس از شستشو در معرض باد قرار می گیرند و به سرعت خشک می شوند. همچنین می توان اشاره کرد به بیشترین میزان فروش مربوط به سفره حصیری ۱۰۰ سانتی ارزان می‌باشد.

شما می توانید در صورت نگهداری صحیح از این دسته سفره ها، تا مدتهای طولانی از خدماتی که در اختیار شما قرار می دهند، نهایت بهره مندی را داشته باشید و به بهترین شکل ممکن بساط پذیرایی از مهمانان را در شرایط مختلف فراهم کنید.
این سفره ها به دلیل استفاده از حصیر در تولید خود که یک متریال بسیار طبیعی و جالب است، در صدر محبوب ترین سفره های ما ایرانی ها قرار گرفته اند.

استعلام قیمت سفره حصیری ، پیش از اقدام برای خرید این محصول حائز اهمیت است. به هر ترتیب مشتریان حق دارند تا قبل از خرید از قیمت آگاه شده و آن را به نسبت قدرت خریدی که دارند، مورد سنجش قرار دهند.
در این باره می توانید به سایت اینترنتی ما که در این زمینه فعالیت دارد، مراجعه کرده و به صورت دقیق در جریان قیمتها قرار بگیرید. این سایت هدف خود را ارائه راهنمایی ها پیش از خرید می داند که یکی از این موارد می تواند قیمت سفره حصیری باشد.
ما در این سایت قیمت سفره های حصیری گیلانی را با در نظر گرفتن کیفیت ساخت آنها مشخص کرده و به سمع و نظر مخاطبان خواهیم رسانید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *