قیمت خرید سینی حصیری با بهترین کیفیت


همان طور که می دانید محصولات حصیری یکی از محصولات سنتی ایرانی می باشد که معمولأ در مناطق جنوب به تولید این محصول می پردازند و با آن انواع وسایل خانه را تولید می کنند که یکی از آن ها، سینی حصیری می باشد که در مناطق های مختلف قیمت های متفاوتی دارد؛ قیمت سینی حصیری معمولأ در مناطق های خود تولید کننده هستند و به صورت بی واسطه به فروش می رسد ارزان تر می باشد و همین طور از نظر کیفیت نیز خیالتان راحت تر است.

 

دلیل تفاوت قیمت سینی حصیر

حصیر بافی یکی از کارهای هنری و قدیمی مردمان خوزستان و خرمشهر و مناطق های جنوبی می باشد که با استفاده از برگ درختان و گیاهی که به تولید حصیر استفاده می کنند به تولید حصیر می پردازند و با استفاده از این الیاف و نخ کناف، محصولاتی زیبایی را تولید می کنند که امروزه به دلیل آن که مردمان به خصوص افرادی که در شهر زندگی می کنند به محصولات سنتی روی آورده اند و کارهای دست را بیشتر می پسندند.

سینی حصیری یکی از همان کارهای دست می باشد و با پیچاندن و‌ دوختن حصیر به صورت منظم، محصولات ناب و زیبایی را تولید می کنند؛ زنان و مردان جنوبی از طریق این کار به کسب در آمد و امرار معاش خود می پردازند و چون این کارها از هنرهای دست شناخته شده است به همین دلیل در شهر های بزرگ و همچنین در شهرهایی که فاصله زیادی به شهر تولید کننده دارد با قیمت های گران تری به فروش می رسد.

بنابراین اگر بخواهیم بگوییم که چه چیزی بر قیمت سینی حصیری در تهران تاثیر گذار می باشد می تواند به وجود واسطه ها، فاصله مبدا محصول تا مقصد، کم بودن محصولات سنتی در تهران اشاره کرد؛ اما ما توصیه می کنیم که به جای خرید حضوری در بازارهای شهر خود، مرکز اینترنتی را پیدا کنند که بدون واسطه محصول را به فروش می رسانند و‌ با قیمت مناسبی می توانید خریداری کنید.

 

فروش عمده سینی حصیری

سینی ها جزء دسته محصولات پر کاربرد در منازل می باشند و با استفاده از انواع آنها می توان شی های مختلفی را جابجا کرده و همچنین این دسته از محصولات دارای مقاومت بسیار بالایی می باشند و تحمل وزن بسیار شگرفی دارا می باشند. یکی از جنس هایی که به تازگی در صنعت صنایع دستی به وجود آمده است، سینی حصیری می باشد. این دسته از سینی ها از باقی مانده شاخه و برگ درختان نخل ساخته می شوند و دارای طول عمر بسیار بالایی هستند. مرکز فروش عمده انواع فروش سینی حصیری به تمام نقاط ایران، بهترین و با کیفیت ترین محصولات را در سایز بندی های مختلف و رنگ بندی های خاص به خریداران گرامی خود عرضه می نمایند.

 

عوامل موثر بر فروش سینی حصیری در بازار داخلی

در این بخش تصمیم داریم به بررسی عوامل مختلفی که بر میزان فروش انواع سینی حصیری متوسط در بازار داخلی تاثیر دارد بپردازیم و آن ها را بشناسیم؛

  • اولین و مهم ترین عامل تاثیر گذار بر میزان فروش انواع سینی ها، نوع طراحی کلی سینی ها و رنگ های مختلف استفاده شده در رنگ رزی آن ها می باشد و برای فروش محصولات صنایع دستی باید دقت داشته باشید که از دسته طراحی های مدرن و شیک برای محصولات استفاده نمایید تا چشمان مخاطبان و متقاضیان بتواند در نگاه اول میزان زیبایی و دلچسبی آن ها را درک کنند و نسبت به خریداری آن ها اقدام نمایند و یکی از از مهم ترین عامل های مهم دیگر بر میزان فروش آن ها، نوع رنگ های استفاده شده در رنگ رزی‌ سینی های حصیری است و اگر از دسته رنگ های طبیعی و بدون مواد شیمیایی استفاده شده باشد، میزان فروش‌ بیشتری خواهد داشت.
  • دومین عامل مهم بر میزان فروش هر چه بیشتر سینی های حصیری، نوع حصیر استفاده شده برای ساخت سینی ها است و چون این حصیر ها از شاخه و برگ درختان نخل به دست می آیند به هر میزانی که کیفیت و مرغوبیت این نخل ها بیشتر باشد، محصولی که در نهایت تولید می شود دارای کیفیت و زیبایی بالا تری بوده و اشخاص بیشتری جذب آن ها می شوند و پر فروش خواهند شد.

 

فروش بدون واسطه سینی حصیری متوسط با ارزان ترین قیمت

مرکز فروش بدون واسطه انواع سینی حصیری مستطیلی دسته دار با ارزان ترین قیمت، بهترین و با اصالت ترین کالا های خود را در سایز بندی های مختلفی چون دایره ای، مربعی و مستطیلی با رنگ بندی های جذاب و شاد را به همراه قیمت های بسیار مناسب و مصوب برای همگان را با احترام به خریداران گرامی خود عرضه می نمایند.

در این مرکز فروش همواره سعی و کوشش همگان بر این است که از دسته متریال و مواد اولیه بسیار با کیفیت و با دوام برای ساخت محصولات استفاده کند تا همگان بتوانند با اطمینان بسیار بالایی انواع آن ها را تهیه و خریداری نمایند.

مرکز خرید سینی حصیری محکم کاموایی امروز با قدرت تمام در حال خدمات رسانی به مردم عزیز در سراسر کشور می باشد. این محصول طرفداران بسیار زیادی در سراسر کشور دارد و کیفیت بالا و زیبایی منحصر بفرد آن، باعث می‌ شود به محصولی صادراتی تبدیل گردد. شما عزیزان می توانید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد قیمت این محصول به سایت همین مرکز خرید مراجعه کنید و در صورت نیاز آن را ثبت سفارش کنید تا در مدت زمان بسیار کوتاهی آن را دریافت نمایید.

خریداران برای استعلام قیمت سینی حصیری کاموایی در طرح و نقش های مختلف می توانند با تماس تلفنی و یا به صورت آنلاین از طریق همین سایت اقدام نمایند. خرید سینی حصیری کاموایی درجه یک در بازار عمده رو به افزایش می باشد. به همین دلیل قبل از خرید لازم است قیمت جدید آن را استعلام بگیرید و سپس خرید از این سایت را تجربه نمایید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *