خرید انواع مختلف سبد حصیری گرد با بهترین قیمت

سبد حصیری

انواع مختلف سبد حصیری گرد با بهترین قیمت را می توان در طرح ها و نمونه های مختلف ذکر کرد برای نمونه،سبد حصیری در دار ،سبد حصیری نگهداری برنج خمره ای ،سبد حصیری گرد،سبد حصیری میوه ای ،سبد حصیری جا نان و چند ها نمونه دیگر با بهترین قیمت موجود می باشد.

سبد حصیری در طرح های چند طبقه،گرد،گود،پایه دار،در دار و بدون در تولید و با رنگ های متنوعی مانند قهوه ای ، آبی،بنفش و سبز رنگ آمیزی می شود. برای رنگ کردن حصیر بدون استفاده از مواد شیمیایی،از رنگ های گیاهی استفاده میکنند. این سبد ها در اندازه و رنگ های مختلف قابل تولید هستند.

سبدهای حصیری بسیار خواهان دارند و افراد از آنها برای تزیین خود و یا کاربرد برای مصارف مختلف استفاده می کنند. بازار سبد حصیری در شهرهای مختلف ایران از جمله تهران و بوشهر بسیار پررونق است و شمار زیادی از محصولات در طرح ها، اندازه ها و رنگ های مختلف در این بازارها پیدا می شود. قیمت این نوع سبدها بر اساس معیارهای مختلفی مانند اندازه آنها، مدل و رنگ بکار رفته، کیفیت بافت دستی یا کارخانه ای و موارد این چنینی متفاوت است. این مرکز توزیع اجناس خود را با بهترین کیفیت و مستقیم در اختیار مشتریان قرار می دهد.این مرکز امکان ارسال محصولات را به سراسر ایران در کمترین مدت ممکن فراهم کرده است.

 

 

قیمت خرید سبد حصیری در دار با بهترین کیفیت

سبد حصیری در دار از جمله اجناسی است که به دلیل طبیعی بودن و ظاهر کلاسیک خود خواهان زیادی دارد و استفاده متعددی نیز پیدا کرده است. با خرید این سبدها می توانید هم از طرح آنها بهره برده و هم برای نگهداری برخی وسایل خود از خورد و خوراک گرفته تا البسه و روکش گلدان از آنها استفاده نمایید. انواع با کیفیت سبد های حصیری در دار با قیمت عالی از این مرکز خرید معتبر قابل تهیه می باشند.

سبد حصیری در دار را با بهترین کیفیت را می توان از تمامی نقاط کشور به صورت انترنتی و بدون واسطه خریداری کنید.

خرید سبد حصیری بزرگ ارزان با کیفیت در فروشگاه معتبر ما به سادگی و سهولت انجام می پذیرد برای خرید این محصول می توانید به سایت معتبر شرکت ما مراجعه کرده و از خریدی منحصر به فرد، زیبا و بادوام بهره مند شوید باید بگویم در تولید این حصیر ها از الیاف طبیعی درجه یک استفاده شده تا رضایت مشتریان را هرچه بیشتر به همراه داشته باشد.

 

توضیحات کاربردی سبد حصیری بزرگ

سبدهای حصیری بزرگ که برای کاربردهای مختلف استفاده می شوند، دارای طرفداران خاصی می باشند که این سبدها را به سبد های پلاستیکی و فلزی ترجیح می‌دهند باید بدانیم که یکی از نکات منحصر به فرد این سبدها زیبایی بی نظیری است که این سبد ها دارند و می‌توان از آنها حتی به عنوان یک دکور کوچک در آشپزخانه و یا جاهای دیگر مانند اتاق کودک استفاده نمود.

استفاده از سبدهای حصیری باعث می‌شود تا برای حمل کالاهای سبک احساس راحت تری داشته باشیم مثلا برای رفتن به پیک نیک استفاده از یک سبد حصیری ایده ی بسیار خوبی است. در تولید سبدهای حصیری از پارچه های طرحدار و روبان نیز استفاده می‌شود.

تمام مواد استفاده شده در تهیه این سبد ها طبیعی هستند مانند برگ درخت خرما، نی، پوست ذرت، ساقه گندم و… که با خیس شدنشان عطر دلنشینی به مشام می رسد.

سبد حصیری انواع مختلفی دارد که می توان به سبد حصیری پارچه‌ای، سبد حصیری سنتی، سبد حصیری با روبان و غیره اشاره کرد در بعضی موارد از این سبد ها برای نگه داشتن نوزاد نیز استفاده می کنند.

کاربرد سبد حصیری بسیار زیاد است مثلا برای نگهداری یا حمل و نقل خوراکی‌هایی مانند خرما، سیب زمینی، پیاز، نان، میوه، برنج و غیره استفاده می‌شود که از دیرباز در فرهنگ کشور ما وجود داشته است.

این سبدها که حاصل هنر دستان روستاییان عزیز در بیشتر نقاط کشور بسته به مواد طبیعی می باشد بسیار غنی بوده و پیشینه‌ای کهن را دارا می باشند علاوه بر آن، این هنر دستی زیبا برای کسب درامد نیز مورد استفاده قرار می گیرد‌. حصیربافی نوع هنر ارزشمند است که امروزه دارای محبوبیت خاص و پیشینه های تاریخی در بین اقوام و ملل مختلف دارد.

قیمت سبد حصیری بزرگ به نسبت کوچک آن بیشتر بوده و این به دلیل استفاده از مواد طبیعی بیشتر مانند برگ خرمای بیشتر می‌باشد علاقه مندان به خرید این سبد می‌توانند با مراجعه به سایت معتبر شرکت از مدل‌های مختلف این سبد ها و اندازه های کوچک، بزرگ و متوسط آن دیدن کرده و سبد دلخواه خود را انتخاب و ثبت سفارش نمایند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

 

تفاوت انواع سبد حصیری خشکبار در چیست؟

سبد های حصیری خشکبار یک سری تفاوت با انواع سبد های عادی دارند که در ادامه تعدادی از آنها را برای شما ذکر می کنیم.

این سبد ها به گونه ای ساخته می شوند که به راحتی هوا بتواند در آنها جریان داشته باشد، این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که جریان هوا می تواند از ایجاد رطوبت در خشکبار ها جلوگیری کرده و به این طریق از کپک زدن و حمله حشرات موذی جلوگیری می کند.

تفاوت دیگر این سبد ها با سبد های عادی، مقاومت بالای آنها در برابر صدمات مکانیکی می باشد. این موضوع از آن جهت اهمیت دارد که این موضوع باعث کند شدن زمان خرابی سبد ها می شود.

 

فروش سبد حصیری خشکبار درجه یک

سبد حصیری خشکبار یکی از محصولات مهمی است که برای نگهداری خشکبار از آن استفاده می کنند. از جمله دلایل محبوبیت این سبدها را هم می توان در تنوع بالای آنها از نظر مدل و اندازه و هم در راحتی استفاده از این محصولات جستجو کرد. اگر شما هم مجذوب انواع سبد حصیری شده اید و قصد خرید این محصولات را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم انواع سبد حصیری را به طور مستقیم از مرکز فروش سبد حصیری ما با بهره مندی از مزایایی مانند قیمت مناسب تر محصول و همچنین کیفیت برتر آن خریداری کنید.

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *