فروش انواع سبد حصیری مستطیلی


سبد حصیری مستطیلی یکی از کاربردی ترین محصولات می باشد که به فراوانی برای منظور های مختلف به کار برده می شود. علت کاربرد فراوان این نوع سبد ها را هم می توان در طول عمر طولانی این نوع سبد ها و هم در تنوع آنها از نظر رنگ و اندازه جستجو کرد. اگر قصد خرید سبد حصیری مستطیلی را دارید، به شما پیشنهاد می کنیم این محصولات را مستقیما از مرکز تولید کننده سبد حصیری ما با اطمینان از کیفیت بالای سبد ها و همچنین قیمت مناسب تر آنها به علت عدم وجود واسطه خریداری کرده و یک خرید عالی را تجربه کنید.

 

مشخصات سبد حصیری مستطیل

سبد حصیری مستطیل یک سری مشخصات منحصر به فرد دارد که از جمله مهمترین مشخصات سبد حصیری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سبد حصیری به علت داشتن سیستم تهویه هوا، می تواند مدت زمان نگهداری محصولات داخل خود را افزایش داده و از خراب شدن آنها جلوگیری کند. پس شما به راحتی و بدون هیچگونه نگرانی از خراب شدن مواد غذایی و محصولات خشکبار خود می توانید آنها را در سبد های حصیری نگهداری کنید.
  • سبد حصیری مستطیلی به علت طراحی منحصر به فردی که دارد، فضای کافی برای قرار دادن انواع محصولات را دارا می باشد. شما به راحتی می توانید انواع محصولات را در هر اندازه ای که می خواهید، بدون نگرانی در این سبد ها قرار دهید.
  • طول عمر طولانی این سبد ها، باعث شده است که شما به راحتی بتوانید از آنها به مدت زمان طولانی استفاده کنید، بدون اینکه نگران خرابی یا صدمه دیدن این محصولات باشید.

همانطور که قبلا نیز اشاره کردیم، مرکز تولید سبد حصیری مستطیلی ما یکی از مناسب ترین مکان هایی است که شما می توانید این محصولات را از آنجا خریداری کنید.

شما به راحتی به یکی از دو شیوه زیر می توانید با مرکز تولید ما ارتباط برقرار کرده و این نوع سبد ها را با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت ممکن بخرید:

  • روش اول، خرید حضوری می باشد. شما می توانید مستقیما به مرکز تولید ما مراجعه کرده و انواع سبد حصیری مورد نظر خود را حضوری خریداری کنید. با این شیوه می توانید با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید.
  • روش دوم بسیار راحت تر از روش اول است. چراکه شما به راحتی و از منزل خود می توانید به سایت فروش آنلاین ما رفته و در آنجا از میان انواع سبد حصیری که در سایت وجود دارد، یکی را به سلیقه خود انتخاب کرده و از ما سفارش دهید. محصولات محبوب خود را پس از گذشت مدت زمانی کوتاه می توانید درب منزل تحویل بگیرید.

 

قیمت سبد حصیری پایه دار با کیفیت

سبد یک وسیله ای می باشد که شما می توانید سایر وسیله‌های ریز و درشت را در درون آن قرار دهید به همین دلیل ما به شما یک سبد حصیری پایه دار با کیفیت را معرفی می کنیم که علاوه بر اینکه بسیاری در آنها قرار می‌گیرد زیبایی منحصر به فردی را دارا می باشد. قیمت این نوع سبدهای حصیری بسیار خوب و عالی می باشد کیفیت آن بسیار بالا بوده و کارایی آن برای همه افراد است.

همانطور که شما می دانید امروز در بازار انواع سبدهای حصیری پایه دار در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها کیفیت و کارآیی فراوانی را به همراه دارند این محصولات بسیار زیاد مورد استفاده افراد قرار می گیرد.

تولید کننده برای به تولید رساندن محصول از بهترین و عالی ترین مواد اولیه استفاده نموده است تا بتواند این سبدهای زیبا را به تولید برساند و علاقه کیفیت این محصول بسیار بالا میباشد و برای شما بهترین گزینه برای زیبایی به حساب می آید.

در همین راستا ما به شما مرکزی را معرفی می‌کنیم که بهترین و با کیفیت ترین محصولات را به شما ارائه میدهد و شما با مراجعه به این مرکز می توانید با اطمینان خاطر این محصولات را برای خود خریداری کنید و مطمئن باشید که محصول با کیفیت و بادوامی را تهیه نموده اید.

امروز در بازار انواع سبد های حصیری وجود دارد که هر کدام از آنها در ابعاد و اندازه های متفاوت به بازار عرضه شده اند و هر کدام کیفیتهای متفاوتی را به همراه دارند. این مرکز در نظر دارد تمامی واسطه ها را حذف نماید و محصولات به صورت مستقیم به دست شما برسند به همین دلیل کیفیت آن برای شما بسیار عالی میباشد و قیمت آن نیز بسیار مناسب تر از قیمت بازار است.

مرکز پخش عمده سبد حصیری پایدار در کشور یکی از بهترین و عالی ترین مراکز پخش کننده‌ی محصولات به حساب می‌آید و در نظر دارد بهترین محصولات را با قیمت بسیار ایده‌آل به دست عزیزان برساند اگر شما خریدار عمده باشید هدف شما می باشد که با تولید کننده ارتباط برقرار نمایید.

شما می توانید به راحتی با این مرکز ارتباط خود را برقرار نمایید و این محصول را سفارش بدهید محصولات استفاده شما در کمترین زمان ممکن با پایین ترین هزینه برای شما در هر کجا که باشی درست می شود این تنها فرصت عالی و استثنایی به وجود آمده برای شماست و از این طریق می توانید خرید بسیار خوبی را انجام دهید. در واقع این مرکز بهترین محصولات را با تضمین به دست شما ارائه می دهد و این تنها فرصت برای شماست.

سبد حصیری دسته دار از جمله محصولاتی است که به دلیل طبیعی بودن و ظاهر کلاسیک خود علاقمندان زیادی دارد و مصارف متعددی نیز پیدا کرده است. با خرید این سبدها می توانید هم از زیبایی آنها بهره مند شده و هم برای نگهداری برخی وسایل خود از مواد غذایی گرفته تا لباس و روکش گلدان از آنها استفاده نمایید. انواع با کیفیت سبد های حصیری دسته دار با قیمت مناسب از این مرکز خرید معتبر قابل تهیه می باشند.

 

مراحل تولید سبد حصیری دسته دار در کارخانه

ویژگی اصلی سبدهای حصیری دسته دار این است که از مواد طبیعی و سازگار با محیط زیست تهیه می شوند. اولین مرحله تولید سبد حصیری، جمع اوری حصیر می باشد، سپس حصیرهای تهیه شده به شکل کلاف در می آیند. قبل از شروع بافت حصیر، باید قالب آن تهیه شود، که گاهی از قالب های فلزی و گاهی نیز از قالب های چوبی استفاده می گردد. در مرحله بعد، قالب های تهیه شده برای شروع بافت حصیر مورد استفاده قرار می گیرند.

در این مرحله ابتدا کلاف های حصیری تهیه شده در آب خیسانده شده تا نرم و حالت پذیر شوند. سپس بافت سبد شروع می شود. پس از به پایان رسیدن بافت بدنه سبد، دسته های آن بافته شده و به بدنه متصل می گردند. در برخی موارد از رنگ طبیعی حصیر برای بافت سبد استفاده می شود که در این حالت مرحله ای برای رنگ امیزی وجود ندارد. اما گاهی نیز پس از تهیه کلاف در مرحله اول، کلاف ها با استفاده از برخی رنگ های طبیعی، رنگ شده و سپس برای بافت سبد به کار می روند.

 

خرید سبد حصیری دسته دار

سبدهای حصیری دسته دار بسیار پرطرفدار هستند و افراد از آنها برای دکوراسیون خود و یا کاربرد برای موارد متعدد استفاده می کنند. بازار سبد حصیری در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران و اصفهان بسیار پررونق است و طیف وسیعی از محصولات در طرح ها، اندازه ها و رنگ های مختلف در این بازارها یافت می شود. قیمت این نوع سبدها بر اساس معیارهای مختلفی مانند اندازه آنها، طرح و رنگ بکار رفته، کیفیت بافت، بافت دستی یا کارخانه ای و موارد این چنینی متغیر است.

این مرکز خرید محصولات خود را با بهترین کیفیت و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهد.این مرکز امکان ارسال محصولات را به سراسر کشور در کمترین زمان ممکن فراهم کرده است. همچنین آنها را با بسته بندی مناسب ارسال می کند که مانع آسیب دیدگی در حین جابه جایی و انتقال می شود. بنابراین، اگر قصد خرید سبد حصیری دسته دار را دارید، می توانید به سادگی آن را از این مرکز سفارش داده و خریداری نمایید.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *