پخش مستقیم سبد حصیری به صورت عمده

سبد حصیری

 

سبد حصیری همانطور که از نامش پیداست از حصیر ساخته می شود و جز صنایع دستی پرطرفدار است. پخش سبد حصیری به صورت عمده و جزئی در فرشگاه های اینترنتی و حضوری انجام می شود تا شما بتوانید از این صنعت دست زیبا استفاده ببرید.

یکی از صنایع دستی بسیار زیبا و پرکاربرد جنوب و شمال کشور سبد های حصیری می باشد. این سبد ها علاوه بر کاربردی بودن در منازل امروزی به عنوان دکور و چیدمان های تزیینی بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. فروش سبد حصیری بزرگ به صورت مستقیم از شهرهای جنوبی به سراسر کشور امکان پذیر است همچنین امکان خرید از نمایندگی ها و فروشگاه های فروش لوازم سنتی نیز فراهم می باشد.

 

تاثیر نوع بسته بندی سبد حصیری در نحوه پخش

محصولات حصیری هم، باید مانند دیگر محصولات، به الزامات بسته بندی توجه کنند و باید در کیسه های سالم و تمیز و کارتن های مقاوم بسته بندی شوند. همچنین راهنمای محصول و اطلاعات محصول روی بسته بندی های آن قرار داده شود.

استفاده از برند نیز برای این محصولات، ارزش جانبی آن را چند برابر می کند و موجب اعتماد سازی و جلب مشتری بیشتر می شود. بنابراین تولید کنندگان این محصول با استفاده از برند در بسته بندی، به پخش بیشتر آن کمک شایانی می کنند. تاثیر نوع بسته بندی، علاوه بر جلب مشتری بیشتر، باعث می شود در شرایط بحرانی مانند شرایط قرنطینه، امکان پخش و فروش آن وجود داشته باشد.

 

تاثیر بسته بندی سبد حصیری در صادرات

بسته بندی، یکی از عوامل مهم در افزایش صادرات است. نقشی که نوع بسته بندی در صادرات ایجاد می کند را نمی توان نادیده گرفت؛ زیرا که بی توجهی به آن، تاوان و خسارت هایی را به جا می آورد.

طراحی روی بسته بندی ها نیز از نکات مهم دیگری است که باید در نظر گرفت. نقش این طراحی ها در صادرات و حتی در بازار های داخلی بی نظیر است. در هنگام خرید بین یک محصول بی رنگ و لعاب و یک محصول با طرح های چشمگیر، حتما به سراغ محصولی که با استفاده از رنگ ها و طرح های گوناگون بسته بندی شده است، می روید. بسته بندی آن با استفاده از طرح ها، باید به گونه ای باشد که مشتری را از محتویات داخل آن باخبر کند. مثلا با طرح چاپ سبد های حصیری، و رنگ های مختلف آن، می تواند نظر مشتری را جلب کند.

 

مرکز پخش سبد حصیری مربعی

سبد حصیری مربعی بسیار محکم و مقاوم است، این سبد جز جا دار ترین سبد های حصیری است. علاوه بر این نوع سبد، سبد حصیری کشویی یکی از کاربردی ترین محصولات حصیری است که می توانید از آن در آشپزخانه به عنوان کشوی نگهداری حبوبات استفاده کنید. مقاومت این سبد ها بسیار بالا است و می توانید با کل حجم پرشده آن، دسته های آن را حمل کنید. این سبد ها معمولا در شهر های سیستان و بلوچستان ساخته می شود.

امروزه با وجود فروشگاه های اینترنتی شما هر کجای کشور که باشید می توانید انواع سبد حصیری را خریداری کنید و همچنین پخش آن در سراسر کشور از جمله انجام می شود. در بازار های صنایع دستی تهران به راحتی می توانید این محصولات را با قیمت مناسب پیدا کنید. این مجموعه نیز مرکز پخش سبد حصیری مربعی در بازار تهران می باشد که آماده خدمت رسانی به شما می باشد.

 

 بیشترین میزان فروش سبد حصیری در ۶ ماه گذشته

در این مطلب می خواهیم راهنمایی درست برای خرید هر چه بهتر این محصولات را داشته باشیم؛ بیشترین میزان فروش سبد حصیری در ۶ ماه گذشته سبد حصیری رومیزی می باشد که به عنوان سبد گل یا لوازم متنفرقه استفاده می شود. همچنین سبد های کوچک، سفره های حصیری، سبدهای دسته دار و بدون دسته در ابعاد مختلف و همچنین سبد های خمره ای درب دار جزو پر فروش ترین و کاربردی ترین ملزومات حصیری می باشند.

تمامی این سبد ها در ابعاد مختلف و همچنین رنگ های شاد تهیه می شوند این محصولات کاملا به روش سنتی و با دست بافته می شوند و با توجه به ابعاد قیمت های مختلفی دارند. این محصولات علاوه بر دکوراتیو بودن کاملا کاربردی نیز هستند و از آن بسته به کارایی خود می توان استفاده نمود مثلا از نوع درب دار آن برای نگهداری میوه و سبزی استفاده می شود.

سبد های حصیری نوع بافت متفاوتی نیز دارند بعضی از آنها ریز بافت و متراکم هستند و بعضی درشت بافت؛ در هنگام خرید حتما به نوع بافت آن دقت کنید. همچنین برای نگهداری این محصول باید دقت داشته باشید به دور از نور خورشید نگهداری شود و در نظر داشته باشید این محصولات با اینکه قابل شستشو با دست هستند اما باید بعد از شستشو حتما سریعا خشک شوند و مراقب باشید هنگام شستشو از مواد شوینده و شیمیایی استفاده نکنید چون موجب از بین رفتن رنگ و بافت محصول می شود.

 

فروش ویژه سبد حصیری رومیزی با بهترین کیفیت

 

همانطور که در بالا اشاره شد سبد حصیری با توجه به ابعاد و رنگ و نوع بافت قیمت های مختلفی دارند برای تهیه سبد حصیری ارزان می توان به صورت مستقیم از خود تولید کننده و حذف واسطه ها اقدام به خرید سبدی با کیفیت نمود. فروش ویژه سبد حصیری رومیزی با بهترین کیفیت در مجموعه ما در حال انجام می باشد.

اما لازم به ذکر است تولید کننده ها و نمایندگی های فروش امکان خرید به صورت غیر حضوری را برای راحتی خریداران فراهم نموده اند که خریداران می توانند با مراجعه به سایت های معتبر و با توجه به ابعاد و نوع کارایی اقدام به خرید کرده و بعد از واریز وجه، کالای مورد نظر را با بسته بندی مناسب درب منزل تحویل بگیرند.

مرکز خرید سبد حصیری، محصولات خود را به صورت کلی و جزئی متناسب با درخواست مشتریان و با حداقل قیمت به آن ها ارائه می کند. این مرکز در کنار خرید های حضوری، خرید های اینترنتی و آنلاین را فراهم کرده تا مشتریان عزیز در سراسر کشور بتوانند با مراجعه به سایت مراکز فروش، این محصول را خریداری کنند و جلوی درب منزل تحویل بگیرند.

در روش خرید اینترنتی، مشتریان به جای حضور در بازار و فروشگاه ها، به سایت مراکز فروش مراجعه می‌ کنند و تنها با چند کلیک ساده، در هر ساعتی از شبانه روز اقدام به خرید می نمایند، بدون آنکه ساعت ها وقت ارزشمند خود را در مراکز فروش سپری کرده باشند و علاوه بر آن، با کاهش عبور و مرور در شهر، نقش کوچکی در کمتر شدن ترافیک و آلودگی هوا خواهند داشت.

 

این مطلب چه اندازه برایتان مفید بوده است؟

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد رأی: 0

منتظر اولین رای شما هستیم 👋

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *